senin baban bi melekti yavrum!

Gönderen benimle oynar mısın? , 3 Mart 2010 Çarşamba 12:37

vöög eleştirisi bekliyoruz. biraz gecikti sanki? :)

neyse. 30 yaşıma kadar evlenmezsem - ki hiç öyle bi niyetim yok- bi çocuk sahibi olucam. sperm bankasına gidicem mavi gözlü esmer bi donör seçicem ve mutlu bi hamilelik süreci geçiricem. sanırım annem ve babam bunu ilk başta hiç ama hiç hoş karşılamıycaklar ama daha sonra kabul ediceklerdir eminim. etik açıcan ne kadar doğru bilmiyorum ama asıl soru şu oluyo genelde : "çocuk babasını sorduğunda ne cevap vericeksin?". çok basit: "senin baban bi melekti yavrum!". ne var yani? hep anneler mi melek olucak. kaldı ki sonra onu ve beni terk edicek bi babası olacağına hiç olmasın daha iyi değil mi? mutlu aşk ve mutlu evlilik diye bişey yok. mutlu kısa süreli ilişkilere olan inancım devam etmekte. kızımın(!) 3 ayda bir yeni bi babası olsa şahane olur bence. çocuğun kafası karışabilir tabi. muhtemelen onun da gelecekte ilişkilerini etkilemiş olurum. bu konuyu daha sonra daha detaylı düşünürüm. yine de sperm bankası fikrim sabit.

*yo hayır. erkeklerden nefret etmiyorum.

5 Response to "senin baban bi melekti yavrum!"

melve Says:

aynen ben de. çocuğum olsun ama uğrşmayayım adamlarla.
tabii çocuğun psikolojisi, baba figuru ihtiyacı falan hiiiiç umurum da değil.
sanki çocuk bez bebek.
ammaaan benim babamla idare ediversin işte

benimle oynar mısın? Says:

deniz oksal iyidir bence. benim çocuğumunda dedesi olur mu? :)

melve Says:

ay olur tabi istersen. ben sölerim ona. sever o çocuk. (:

Eylül Köksümer Says:

ikinize de katılmamak elimde değil, benim de ilersi için planım aynıdır. yaşım 30u biraz geçince, çocuğumun tohumunu seçip, ektirip, yeni ve büyük bir eve taşınacağım. erkekler hep misafir olmalı, baba olmaya yeltenip başarısız olmak için kendilerine izin verilmemeli.

*ben erkeklerden birazcık nefret ediyorum, ama kimseye çaktırmayın, sevgilim bile bilmiyor. :)

benimle oynar mısın? Says:

sevgililer her şeyi bilmesin zaten ne gerek var ;)

Yorum Gönder

izlediğiniz için teşekkür ederiz.