drama-land

Gönderen melve , 8 Mart 2010 Pazartesi 12:09

Bu aralar canım ne yazmak ne de çizmek istiyor. Daha doğrusu yazıyorum ediyorum da paylaşmak istemiyorum. Ama sanılmasın ki dertsiz tasasızım. Aksine kızsal takıntılarla kafayı bozmuş durumdayım. "Love is the greatest gift" diye şarkılar söyleyenlerin ağızlarına vurmak istiyorum. Sanki o eksik, diğer her şeyi eksik kılıyormuş gibi hissediyorum sürekli.
Yakında bir reset düğmesi keşfedip ona basacağım, kalbimde ne kadar yer etmiş insan varsa hepsine dair her şeyi sıfırlayacağım. Yoruldum eski hikayeleri taşımaktan.
Sürekli neden diye sormaktan, cevap aramaktan sıkıldım. Her şeyden çok sıkıldım.
Hayatım çok sıkıcı da diyemeyeceğim, üstelik çevrem de dönüp duran dramalara bakıyorum ve iyi ki başrol değilim diyorum. Traf tutmak, küsmek, barışmak... Çok orta okul, lise..
Ben sıramı savdım...


"Allahım ben sana öyle mi dedim?!"

0 Response to "drama-land"

Yorum Gönder

izlediğiniz için teşekkür ederiz.