toygar'dan medet ummak.

Gönderen benimle oynar mısın? , 2 Şubat 2010 Salı 13:18

toygar ışıklı'yı seviyo muyum sevmiyo muyum karar veremedim gitti. yayında olan hali hazırda 4 dizinin birden müziklerini yapıyo olmaısna gıcık oluyorum tabi ama adam şarkı söyleyince bana bi şeyler oluyo. böle bi hüzünleniyorum, aşıkmışım gibi hayali sevgilimi düşünüyorum - ama yüzü yok tabiki- kendim geçiyorum falan falan.

saçmalıklar sinsilesi anlayacağınız. ben kendi kendime toygar ışıklı dinleyerek aşık olmayı başarabilir miyim acaba? hayır yani başarabilirsem bu süper olur. beklemek yok, adam seçmek yok, her şeyi toygar hallediyo düşünsenize! şahane olmaz mıydı?

11 Response to "toygar'dan medet ummak."

melve Says:

ben şahsen toygarı tanımıyorum.

melve Says:

uzaktanda tanımıyorum.

benimle oynar mısın? Says:

haha bende tanımıyorum canım. hiç görmedim bile hatta. ama yıllardır tanıyo gibiyim :P

melve Says:

bilemedim. adı tuhaf (:
hangi diziler bunlar?

benimle oynar mısın? Says:

aşk-ı memnu, yaprak dökümü, ezel, samanyolu, ...
liste uzuyo yani :)

melve Says:

oo baba diziler bunlar hep. vay vay vay

benimle oynar mısın? Says:

toygar'a saygı duyuyoruz. ya da duymuyoruz. bilmiyorum işte. toygar konusunda kararsızım. :)

melve Says:

toygarı bilemem ama şarkılar aşık etme gücüne sahiptir. ben öyle inanıyorum.

benimle oynar mısın? Says:

ama fabula da işe yarıyo. kendi fabulalarımızda aşık ve mutlu mu olsak? fena fikir değil gibi ne dersin? :P

Unknown Says:

ruh pastaları... :P ya bu toygar şimdi de kütahya porselene jingle yapmış. bu saatten sonra onu dinleyip aşıkmışım gibi davranamam fabulam çöktü.

benimle oynar mısın? Says:

ya evet izledim yaa.. sinir oldum hatta. ama olsun dizi izliyomuşum gibi düşünüyorum.

"kütahya porseleeeeennnnnn" :(

Yorum Gönder

izlediğiniz için teşekkür ederiz.