seçilmiş kişi...

Gönderen Adsız , 1 Şubat 2010 Pazartesi 12:39

seçilmiş kişi...

şu halime bir bak rezil oldum resmen kendime
hem de en kötüsü fil hafızama yer edindin ölsen düzelmen
kavramsal bağlam sapmaları
ah şu alkol gözünü sevdiğim
yaz çiz oyna hayal kur sen sonra kadının biri olmadı şekerim baştan desin
neydi ki hayat benden istediğin
kimdim ki ben
geçtim çoktan
savaşçı ruh
kamuflaş kıyaftlerini giy dayan kapısına
kadın sen manyak mısın?
daha iyi bir şoför olsaydım şimdi midilliye karşı ağlıyor olurdum
özledim.
tunca esra selin ben parkta saklambaç oynasaydık
ışıklar kapanınca eve gitseydik
anne nolur 15 dakika daha diye yalvarsaydık
yazlık evimizin bahçesinde ağzından su çıkaran kurbağayı istedim yanımda
bir de gitar muhabbeti olsa
akdeniz akşamlarından girsek ege de kalsa kalbimiz
bir gün batımı daha görür müyüm dersin
balık mı baştan kokar yoksa pişirdin mi?
makaron'da adamın birinin olunu köpek balığı kapmış
beni hepten yese ya
yok bana çok dediler
denizde boğulasım var
anne özür dilerim...



2 Response to "seçilmiş kişi..."

melve Says:

geldiğin de plaket yaptıracağım sana, "seçilmiş kişi no:1".

benimle oynar mısın? Says:

"kavramsal bağlam sapmaları"
:)

Yorum Gönder

izlediğiniz için teşekkür ederiz.