evet,ben bir dizi koliğim!

Gönderen benimle oynar mısın? , 6 Şubat 2010 Cumartesi 15:04

yalan değil öyleyim. dizi koliklik diye bi rahatsızlık, hastalık falan varsa ben kapılmışım ona gidiyorum, allah yolumu açık etsin.

sinema okuyan bi öğrenci olarak, dizilerin piyasaya yapıldığının farkında bi insan olarak, beyin yıkamak için yapıldıklarını bilerek, senaryonun reytinglere göre değiştirildiğinin de farkında olarak izliyorum bu dizileri elimde değil! iyi mi kötü mü emin değilim ama gerçek olduğunu biliyorum. bunu bu gece fark ettim.

mesela nefret ettiğim, rezil bulduğum kavak yelleri dizisini ele alalım. dizi ilk çıktığında hem urla'da çekiliyo olmasından hem de dawson's creek dizisinin türk versiyonu olmasından dolayı merakla bekledim diziyi. başladı her şey süper falan, her dizi gibi bozdu tabiki sonradan. bi dönem izlemedim ama şimdi yine sardım. yani böyle bi şey olamaz! bi insan nefret ettiği bi şeyi böyle zevkle mutlulukla yapamaz yani.

ben bir psikopatım. dizinin -sözde- aşk sahnelerine bayılıyorum. o aptal aşıklar birbirlerine kavuşunca mutlu oluyorum falan. resmen kendimi dizideki karakter yerine koyuyorum ve ben aşık olmuşum gibi oluyo. toygar problemimle aynı şey bu. 90 dk o aptal kutusuna kilitlenip başka bi aleme geçiş yapıyorum sanırım. baya başka bi boyuta geçiyorum. mutlu oluyorum, ağlıyorum, gülüyorum,... dizi bitiyo, evet nerde kalmıştık diye kendi boyutumda yaşamaya devam ediyorum. yok bu sorun oyuncu olmadan geçmiycek, işin içine girmem ve nefret etmem lazım yoksa bu gidiş hiç iyi bi gidiş değil. aşk hayatımı olumsuz etkileyen şey bu! çünkü zaten dizideki karakterlerden biri olduğum için, dizideki öteki karaktere aşık oluyorum ve kendi boyutumda aşık olma ihtiyacı duymuyorum. aa saçmalıyorum!

evet gerizekalı olduğumu, sarışın ve aptal olduğumu ya da mongol olduğumu düşünebilirsiniz. ama ben, psikopat bir dizikoliğim!

0 Response to "evet,ben bir dizi koliğim!"

Yorum Gönder

izlediğiniz için teşekkür ederiz.