yeni

Gönderen melve , 27 Ocak 2010 Çarşamba 11:23

Bu yeni bir blogdur.

Kız kafası üzerine yoğunlaşmış olup, sürekli sorduğumuz "What the fuck is wrong with us?" ve "Everyone else is doing it, so why can't we?" sorularının cevaplarını bulmaya yöneliktir.

No bunalım. Yes neşe.
Ayrıca da pembe.

7 Response to "yeni"

Unknown Says:

backgroundumuza bayıldım melvemoksal. yazarlık davetinizi mutlulukla kabul eder. gözlerinizden öperim.
sevgilerimle...

sarısu

melve Says:

şeref verdiniz efendim :)

melve Says:

backgroundumuz delşcesine pembe. senin beğeneceğini umarak yaptım.
(:

benimle oynar mısın? Says:

oha ya çok sevdim sürekli bişiler yazmak istiyorum. keke gerçekten böyle bi dünyamız olsa bize özel. yoksa var mı? :) sizi özledim.

Unknown Says:

eski backgroundumuzu geri istiyorum melvemoksalım

melve Says:

bebeğim link bu siz beğendiğinizi yapın. benim için farketmez :)

http://btemplates.com/

Yorum Gönder

izlediğiniz için teşekkür ederiz.