manhattan skyline...aylin'e...

Gönderen Adsız , 28 Ocak 2010 Perşembe 11:43


hayata kattım bugün kendimi.

bir haftadır galata kulesi, kar ve ben kaloriferin yanında toefl'a çalışmamaktaydık. konuşmamaktaydık da kimseyle.
ne çeşit bir deli olduğumu anladığımda yurdu yakmaya çoktan karar vermiştim. ki duygu aradı çekim var diye. Allah kimseyi kendiyle baş başa bırakmasın. Amin.
bugün çok komik şeyler yaptım. oğulcan ve aylin bu size...
kazanmış olduğum parayla bütün aileme hediye aldım.
kendime le pain quotidien'de müthiş bir çilekli tart ısmarladım.
nick hornby ve ben iyi anlaşmıştık. ben ona long way down'daki karakterlerden biri olmak istediğimi söyledim. o bana high fidelity'i önerdi. melve kulakların çınlasın.
aylin'den bir mail geldi. o benim bu hayattaki en yakın arkadaşım. tanıyın. dünyanın en komik insanıdır benim aksime.
şimdi umea'da. umea neresi mi? isveç'te bir yer. kuzey kutbuna bir km falan. deniz donmuş.
kimi sevsem bir yerlere gider hep. bu da benim tarzım!

manhattan skyline...
bana da bir yer var mı?


Posted in ,

6 Response to "manhattan skyline...aylin'e..."

benimle oynar mısın? Says:

aylin'i özlemen kabul edilebilir. onu bizde özlüyoruz zira. -zira mı o ney ki? :) - ama "ben bu hayatta yalnızım, çok yalnızım allahım kimsem yok" gibi cümleler biz de burda yazı yazabiliyoken hele asla kabul edilemez. melve de bana katılıyor diye tahmin etmekteyim. arz ederim :)

benimle oynar mısın? Says:

hayır hayır yanlış anlaşılmasın aylin'i kıskanmıyorum. onu çok seviyorum. bu iki çılgının -sarısu&aylinsu- ilişkilerine de ayrıca tapıyorum. sanırım sorunumuz bu. yaşamamız gereken şahane ilişkileri "kızlar arkadaşlarımız"la yaşadığımızdan yaşayacak başka şahane bişi kalmıyo.
evet ben günlerdir internetsizim ve evet internetle ilk defa tanışıyormuşçasına çıldırdım yazıyorum da yazıyorum. kendimi mute moduna sokuyorum şu an. stop.

melve Says:

ben cerene katılıyorum.
+1
(:

Unknown Says:

sanırım yanlış anlattım kendimi. çok yalnızım kahretsin diil bu. bu bir serzenişte diil. sadece durum paylaşımı. ben kimi sevsem bi yerlere gider hep özlemem gerekir. ya da ben giderim. ailem ankara'da bir kısmı izmir'de, ceren ve oğul izmir'de, merve istanbul'da ama karşı yakada. çok zor sevip çok zor alışıyorum bu yüzden değişikliklerden nefret ediyorum. sadece bir durum saptaması...düşünücek çok vaktim vardı. sorun da bu

melve Says:

işte bu yüzden tatiller kötüdür.
"tatil vurgunu yemişsin" dedi barış geçen gün.
doğru tespit.

benimle oynar mısın? Says:

evet ya tatiller hiç olmasın kampanyası başlatalım mı? geçen cansuyla da konuştuk bunu. tatiller bize göre değil. hayır değil!!
:)

Yorum Gönder

izlediğiniz için teşekkür ederiz.